|   | Alter.Org.UA | 
  |  | 
  |  | 
  
  
  
  | 
    |  | Перев╕рка ╓мност╕ ╕ стану акумулятор╕в ╕ паверанк╕вhttps://facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid029Sb7CrSzfB8NHsb9ao2umYhmMSf7rAGuydC8Gad4hGTyE5sMRTnRV8qPr8ipZVRjl&id=100004753808039
 Тут питання сьогодн╕ виникло щодо акум╕в. А точн╕ше - перев╕рки стану батаре╖ в Mavic
Питання насправд╕ важливе, бо з дохлим акумом в╕н злетить ╕ десь загубиться.
Батаре╖ зроблен╕ на Li-po HV (п╕двищено╖ напруги) , 4 банки по 4.35В, разом 17.6В. Зв╕сно, з BMS, що контролю╓ стан банок. 
Ну як контролю╓. Не да╓ перевищити напругу 4.35 на кожн╕й з банок, обмежу╓ струм та вируба╓ якщо якась з банок досяга╓ нижньо╖ границ╕ в 3.2В.
(Для звичайниз li-ion та li-po як в павербанках це 4.2 ╕ 16.8 В в╕дпов╕дно, нижня напруга така сама - 3.2)
 
 Що буде, якщо одна з банок почала псуватись (втрача╓ ╓мн╕сть, зб╕льшився саморозряд) ? Або перша зарядиться ╕ зупинить весь процес, 
або навпаки, через менший внутр╕шн╕й оп╕р на н╕й буде менша напруга ╕ зарядиться менше за ╕нших Але у будь якому раз╕ процес зарядки
припиниться до того як вс╕ банки будуть повн╕стю заряджен╕. А в процес╕ роботи вся батарея  вимкнеться як т╕льки розрядиться найменш заряджена банка.
 
 Як перев╕рити. Пом╕ряти мультиметром напругу одразу п╕сля заряджання. Пот╕м десь за годину перем╕ряти. Напруга може бути меншою за ном╕нальну. 
Але дал╕ без навантаження падати не повинна. Якщо нав╕ть на 0.01В за н╕ч впала - час шукати нову батарею, а цю в╕дм╕тити ╕ перв╕рити , 
як швидко вона втрача╓ напруги при реальному навантаженн╕
Також сл╕д звертати увагу на швидк╕сть заряджання. Якщо якась батарея систематично заряджа╓ться швидше за ╕нш╕ - вона теж при╖хала.
 
 PS. ╖х можна ремонтувати - зам╕няти деградован╕ банки на жив╕. А знят╕ - на павербанки, л╕хтарики чи м╕н╕-безпереб╕йники )
 
 
 
См. также
 
     |  | 
 | 
  | 
    |   |  | Автор: Alter (Александр А. Телятников) |  | Сервер: Apache+PHP под FBSD |  | © 2002-2025 | 
 |