Alter.Org.UA
 << Back Home UK uk   Donate Donate

Quick check of Powerbanks and Accumulators capacity. In Ukrainian only yet

https://facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid029Sb7CrSzfB8NHsb9ao2umYhmMSf7rAGuydC8Gad4hGTyE5sMRTnRV8qPr8ipZVRjl&id=100004753808039

Тут питання сьогодні виникло щодо акумів. А точніше - перевірки стану батареї в Mavic Питання насправді важливе, бо з дохлим акумом він злетить і десь загубиться. Батареї зроблені на Li-po HV (підвищеної напруги) , 4 банки по 4.35В, разом 17.6В. Звісно, з BMS, що контролює стан банок. Ну як контролює. Не дає перевищити напругу 4.35 на кожній з банок, обмежує струм та вирубає якщо якась з банок досягає нижньої границі в 3.2В. (Для звичайниз li-ion та li-po як в павербанках це 4.2 і 16.8 В відповідно, нижня напруга така сама - 3.2)

Що буде, якщо одна з банок почала псуватись (втрачає ємність, збільшився саморозряд) ? Або перша зарядиться і зупинить весь процес, або навпаки, через менший внутрішній опір на ній буде менша напруга і зарядиться менше за інших Але у будь якому разі процес зарядки припиниться до того як всі банки будуть повністю заряджені. А в процесі роботи вся батарея вимкнеться як тільки розрядиться найменш заряджена банка.

Як перевірити. Поміряти мультиметром напругу одразу після заряджання. Потім десь за годину переміряти. Напруга може бути меншою за номінальну. Але далі без навантаження падати не повинна. Якщо навіть на 0.01В за ніч впала - час шукати нову батарею, а цю відмітити і первірити , як швидко вона втрачає напруги при реальному навантаженні Також слід звертати увагу на швидкість заряджання. Якщо якась батарея систематично заряджається швидше за інші - вона теж приїхала.

PS. їх можна ремонтувати - заміняти деградовані банки на живі. А зняті - на павербанки, ліхтарики чи міні-безперебійники )

See also:


designed by Alter aka Alexander A. Telyatnikov powered by Apache+PHP under FBSD © 2002-2025